martes, 22 de marzo de 2016



                        Ja que havia quedat pendent una sortida al cinema… per fi hi anem!! :D    

Com podeu veure a la foto vam anar a veure “La quinta ola” ja que Valentina tenia moltes ganes de veure-la des de que es va estrenar!!!

Aquesta pel·lícula ens va a mostrar un nou món en el qual la raça humana està a punt d'extingir-se després de quatre ones d'invasió alienígena. La protagonista, una noia jove de 16 anys, mentre intenta sobreviure fa tot el possible per aconseguir trobar i salvar el seu germà petit que va perdre. Ha de prendre una elecció definitiva: confiar o perdre l'esperança, viure o morir, abandonar o aixecar-se i lluitar, i tot això mentre es prepara per a la inevitable i letal cinquena onada...

Jo no havia vist cap de les primeres quatre onades i Valentina em va estar explicant!!!

Un film de molta aventura i acció!! Ens va agradar molt la pel·lícula!! Valentina feia molt de temps que no anava al cinema així que va ser una quedada que desitjava amb moltes ganes!!





                          Valentina                                                                        Tina

Sorpresa de Valentina


Pd: Al cap de poca estona de despedir-nos Valentina m'envia aquesta ultima foto, un collage que va fer per a mi!! Em va sorprendre molt i em va fer molta ilusió!!!

Confiar, aixecar-se, lluitar i mai perdre l'esperança!!!

Fins aviat!!! ^_^ 





No hay comentarios:

Publicar un comentario